Teknik Destek
Müşteri memnuniyetini hedefleyen bir anlayışla kendi bünyemizde oluşturduğumuz servis ağı ile müşterilerimize en kaliteli ve en hızlı servis hizmetlerini sunmayı amaçlıyoruz.
Kurulum ve arıza gibi durumlarda tesisinize gitmeden önce randevu almanız hem hazırlıklı olmanız açısından hem de planlama açısından çok önemlidir.
Her gün onlarca müşterimize telefon desteği ve uzak masa üstü desteği ile yardımcı olduğumuzu lütfen unutmayınız.
Teknik Servislerimiz Pazartesi-Cuma günleri arasında, 08.30-18.30 saatleri arasında hizmet vermektedir. Belirtilen gün ve saatlerin dışında randevu sayısına uygun olarak planlama yapılmaktadır.
Randevu, için ilgili teknik servis telefon numaralarımızı arayabilirsiniz.
Soru ve sorunlarınız için, servis@pemenerji.com.tr email adresine talebinizi, ürün adı, markası, modeli, seri numarası, etiket okunacak biçimde çekilmiş görsel ya da videoları ekleyerek gönderebilirsiniz. Ortalama yanıt süremiz bir gündür.
Kargo, servis merkezimize göndermek istediğiniz ürünleri özenli bir şekilde kutulamanız, ürün hakkındaki taleplerinizi size ulaşabileceğimiz iletişim bilgileriniz ile birlikte kısaca yazdığınız bir not ile birlikte göndermeniz de işleyişimize olumlu bir katkı sağlayacaktır. Ürün dış etkenlere karşı dayanıklı bir kutu içine yerleştirilmeli, köpük ve sünger gibi malzemeler ile desteklenmelidir. Kargo firması yanlış ve eksik paketlemeden kaynaklanan hasarlardan ötürü sorumluluk kabul etmeyecektir. Servisimize onarım için gönderilen ürünlerde yanıt süremiz ortalama üç iş günüdür.