On-line Servisler
- Home
- On-line Servisler
PEM ENERJİ Teknik Destek
Müşteri memnuniyetini hedefleyen bir anlayışla kendi
bünyemizde oluşturduğumuz servis ağı ile müşterilerimize en kaliteli ve en
hızlı servis hizmetlerini sunmayı amaçlıyoruz.
Kurulum ve
arıza gibi durumlarda tesisinize gitmeden önce randevu almanız hem hazırlıklı
olmanız açısından hem de planlama açısından çok önemlidir.
Her gün
onlarca müşterimize telefon desteği ve uzak masa üstü desteği ile yardımcı olduğumuzu
lütfen unutmayınız.
Teknik
Servislerimiz Pazartesi-Cuma günleri arasında, 08.30-18.30 saatleri arasında
hizmet vermektedir. Belirtilen gün ve saatlerin dışında randevu sayısına uygun
olarak planlama yapılmaktadır.
Randevu, için ilgili
teknik servis telefon numaralarımızı arayabilirsiniz.
Soru ve
sorunlarınız için, servis@pemenerji.com.tr email adresine
talebinizi, ürün adı, markası, modeli, seri numarası, etiket okunacak biçimde
çekilmiş görsel ya da videoları ekleyerek gönderebilirsiniz. Ortalama yanıt
süremiz bir gündür.
Kargo, servis
merkezimize göndermek istediğiniz ürünleri özenli bir şekilde kutulamanız, ürün
hakkındaki taleplerinizi size ulaşabileceğimiz iletişim bilgileriniz ile
birlikte kısaca yazdığınız bir not ile birlikte göndermeniz de işleyişimize
olumlu bir katkı sağlayacaktır. Ürün dış etkenlere karşı dayanıklı bir kutu
içine yerleştirilmeli, köpük ve sünger gibi malzemeler ile desteklenmelidir.
Kargo firması yanlış ve eksik paketlemeden kaynaklanan hasarlardan ötürü
sorumluluk kabul etmeyecektir. Servisimize onarım için gönderilen ürünlerde
yanıt süremiz ortalama üç iş günüdür.
PEM ENERGY Technical Support
We are aiming to provide the highest quality and fastest service
to our customers with the service network we have created within our own
organisation with an approach aiming at customer satisfaction.
In cases such as installation and malfunction, it is very
important to make an appointment before going to your plant both in terms of
being prepared and in terms of planning.
Please note that we help dozens of customers every day via
telephone support and remote desktop support.
Our Technical Services are available between 08.30-18.30 between
Monday-Friday. Apart from the specified days and hours, planning is made in
accordance with the number of applications.
You can call our relevant technical service phone numbers for an appointment.
For your questions and complaints, you can send your request to
servis@pemenerji.com.tr e-mail address by adding the product name, brand,
model, serial number, images or videos taken in such a way that the label can
be read. Our response time is one day on average.
It will also make a positive contribution to our operation if you
carefully box the products you want to send to our service centre and send your
requests about the product together with your contact information and a brief
note that we can reach you. The product should be placed in a box resistant to
external factors and supported with materials such as styrofoam and sponge. The
cargo company will not accept responsibility for damage caused by incorrect and
incomplete packaging. Our response time for products sent to our service for
repair is an average of three working days.
Adresimiz: PEM PLAZA
Ferhatpaşa Mah. 31. Sok. No.73
Ataşehir/
İstanbul
Telefonlarımız: 0543 504 50
60 İstanbul
0543
504 50 62 İstanbul
0543 504 50 81 İstanbul
0543 504 50 16 Ankara
0532
051 40 27 Gaziantep
0542
724 42 34 İzmir
e-mail adresimiz: servis@pemenerji.com.tr