PEM ENERJİ Teknik Destek

Müşteri memnuniyetini hedefleyen bir anlayışla kendi bünyemizde oluşturduğumuz servis ağı ile müşterilerimize en kaliteli ve en hızlı servis hizmetlerini sunmayı amaçlıyoruz.

Kurulum ve arıza gibi durumlarda tesisinize gitmeden önce randevu almanız hem hazırlıklı olmanız açısından hem de planlama açısından çok önemlidir.

Her gün onlarca müşterimize telefon desteği ve uzak masa üstü desteği ile yardımcı olduğumuzu lütfen unutmayınız.

Teknik Servislerimiz Pazartesi-Cuma günleri arasında, 08.30-18.30 saatleri arasında hizmet vermektedir. Belirtilen gün ve saatlerin dışında randevu sayısına uygun olarak planlama yapılmaktadır.

Randevu, için ilgili teknik servis telefon numaralarımızı arayabilirsiniz.

Soru ve sorunlarınız için, servis@pemenerji.com.tr email adresine talebinizi, ürün adı, markası, modeli, seri numarası, etiket okunacak biçimde çekilmiş görsel ya da videoları ekleyerek gönderebilirsiniz. Ortalama yanıt süremiz bir gündür.

Kargo, servis merkezimize göndermek istediğiniz ürünleri özenli bir şekilde kutulamanız, ürün hakkındaki taleplerinizi size ulaşabileceğimiz iletişim bilgileriniz ile birlikte kısaca yazdığınız bir not ile birlikte göndermeniz de işleyişimize olumlu bir katkı sağlayacaktır. Ürün dış etkenlere karşı dayanıklı bir kutu içine yerleştirilmeli, köpük ve sünger gibi malzemeler ile desteklenmelidir. Kargo firması yanlış ve eksik paketlemeden kaynaklanan hasarlardan ötürü sorumluluk kabul etmeyecektir. Servisimize onarım için gönderilen ürünlerde yanıt süremiz ortalama üç iş günüdür.

 

PEM ENERGY Technical Support

We are aiming to provide the highest quality and fastest service to our customers with the service network we have created within our own organisation with an approach aiming at customer satisfaction.

In cases such as installation and malfunction, it is very important to make an appointment before going to your plant both in terms of being prepared and in terms of planning.

Please note that we help dozens of customers every day via telephone support and remote desktop support.

Our Technical Services are available between 08.30-18.30 between Monday-Friday. Apart from the specified days and hours, planning is made in accordance with the number of applications.

You can call our relevant technical service phone numbers for an appointment.

For your questions and complaints, you can send your request to servis@pemenerji.com.tr e-mail address by adding the product name, brand, model, serial number, images or videos taken in such a way that the label can be read. Our response time is one day on average.

It will also make a positive contribution to our operation if you carefully box the products you want to send to our service centre and send your requests about the product together with your contact information and a brief note that we can reach you. The product should be placed in a box resistant to external factors and supported with materials such as styrofoam and sponge. The cargo company will not accept responsibility for damage caused by incorrect and incomplete packaging. Our response time for products sent to our service for repair is an average of three working days.

 

Adresimiz:         PEM PLAZA

Ferhatpaşa Mah. 31. Sok. No.73

                           Ataşehir/ İstanbul

Telefonlarımız: 0543 504 50 60 İstanbul

                           0543 504 50 62              İstanbul

0543 504 50 81              İstanbul                          

0543 504 50 16 Ankara

                           0532 051 40 27 Gaziantep

                           0542 724 42 34 İzmir

e-mail adresimiz:           servis@pemenerji.com.tr